Na onze acties in o.a. Voorst en Twello maken we dit keer Terwolde schoon. Op zaterdagmorgen 12 september verzamelen we om 10.00 uur ’s ochtends bij het kruispunt van de Vaassenseweg met de Broekhuizerstraat. Iedereen is welkom om te helpen!

Als je op straat goed om je heen kijkt dan zie je helaas vaak zwerfafval. Opvallend veel afval vind je in de bermen langs de routes van fietsende scholieren en op afgelegen plekken waar auto's kunnen parkeren of langzaam kunnen rijden. Gelukkig zijn er veel mensen voor wie dit zwerfvuil een doorn in het oog is. Sommigen nemen zelfs het initiatief om regelmatig een berm schoon te maken. GroenLinks wil deze mensen graag steunen en hoopt dat steeds meer mensen willen helpen.

Wie op 12 september wil meehelpen is welkom bij het kruispunt van de Vaassenseweg met de Broekhuizerstraat. We beginnen om 10 uur en beëindigen onze actie rond 12 uur. Opruimgereedschap is aanwezig. En mocht u een berm in de gemeente Voorst weten die wel een opruimbeurt kan gebruiken, dan kunt u dit doorgeven via dit formulier.